BIST 100
14.729,65 -0,03%
DOLAR
46,4769 0,02%
EURO
53,1408 0,03%
GRAM ALTIN
6.217,07 -0,72%
FAİZ
41,13 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
95,65 -1,66%
BITCOIN
64.110,00 -0,41%
GBP/TRY
61,5982 -0,01%
EUR/USD
1,1429 0,00%
BRENT
78,19 0,37%
ÇEYREK ALTIN
10.164,91 -0,72%
lefkosa Açık
lefkosa hava durumu
26 °
  • ANASAYFA
  • KKTC
  • Emekli polis ve 30 yıllık personele plaket takdim edildi

Emekli polis ve 30 yıllık personele plaket takdim edildi

wgeh-1024x576

Polis Örgütü’nde uzun yıllar görev yaparak emeklilik hakkı kazanan ve emekliye ayrılan personel ile halen görevde olup meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan polis mensuplarına, bugün Polis Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen törenle plaketleri takdim edildi.

Törene; Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, Polis Genel Müdür I. Yardımcısı Gökay Karagil, İlçe ve PGM Bölüm Müdürlerinin yanı sıra Emekli Polisler Derneği Başkanı Birol Atasü ile emekliye ayrılan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan polis mensupları aileleriyle birlikte katıldı.

Törende konuşan Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, emekliye ayrılan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan meslektaşlarıyla bir arada olmaktan onur ve gurur duyduğunu ifade etti. Polisliğin sadece bir meslek değil, aynı zamanda bir yaşam biçimi olduğunu vurgulayan Adalıer, emekliye ayrılan personelin de her zaman Polis Örgütü’nün ayrılmaz bir parçası olarak kalacağını belirtti.

Polis Teşkilatı’na vermiş oldukları özverili hizmetlerden dolayı, emekliye ayrılan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan tüm polis mensupları ile ailelerine teşekkür eden Adalıer, kendilerine sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir yaşam temennisinde bulundu.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?