
Mehmetçik Büyükkonuk Belediye Başkanımız Dr. Fatma Çimen Tuğlu, Kıbrıs Türk Belediyeler Birliği heyeti içerisinde yer alarak Brüksel’de, Avrupa Parlamentosu’nda düzenlenen yuvarlak masa toplantısına katıldı.
Kıbrıs’taki yerel yönetimlerin geleceği, çevresel sürdürülebilirlik, bölgesel iş birliği ve Avrupa kurumlarıyla geliştirilebilecek ortak çalışmaların ele alındığı toplantıda Başkanımız, bölgemizin yerel yönetim anlayışını, çevreye duyarlı belediyecilik vizyonunu ve halk odaklı hizmet anlayışını uluslararası platformda başarıyla temsil etti.
Toplantı boyunca belediye başkanları, Kıbrıs Türk halkını yok sayan antidemokratik yaklaşımların kabul edilemez olduğunu güçlü bir şekilde ifade ederken, farklı görüşlerin demokratik platformlarda diyalog ve karşılıklı saygı çerçevesinde ele alınmasının önemine dikkat çekti.
Mehmetçik Büyükkonuk Belediyesi olarak, bölgemizi yalnızca hizmet ve yatırımlarla değil; ulusal ve uluslararası platformlarda da en güçlü şekilde temsil etmeye, çevre, sürdürülebilirlik ve yerel kalkınma alanlarında geliştirdiğimiz vizyonu Avrupa’ya taşımaya devam ediyoruz.
Bölgemizin sesi olmaya, yerel yönetimlerde güçlü temsil anlayışıyla çalışmaya devam ediyoruz.
Halkımız için, geleceğimiz için çalışıyoruz.


