
Ekonomist Göksel Saydam, İşverenler Sendikası Başkanı Metin Arhun’un “Kamu maaşlarına müdahale edilememesi her yeri olumsuz etkiliyor” şeklindeki açıklamasını değerlendirdi.
Saydam, “Memurun maaşlarına müdahale edilmesi KKTC piyasasını daha da kötüye gidecektir” dedi.
Göksel Saydam, “Zaten vatandaşların birçoğu aşırı pahalılık ve denetimsizlik dolayısıyla Rum kesiminden alışveriş yapmaya alışmıştır. Fiyatları ucuzlatma konusunda Metin Bey’in bir önerisi yok mu?” diye sordu.


