
Fenerbahçe SK’da yeni sezon kampı öncesi futbolcuların sağlık kontrolleri başladı. Sarı-lacivertli ekipte oyuncular, kapsamlı test ve muayenelerden geçirilerek yeni sezon hazırlıklarına sağlıklı bir şekilde başlangıç yapmayı hedefliyor.
Kulüpten yapılan planlama doğrultusunda sağlık kontrollerinin ardından takımın kamp sürecine geçeceği ve hazırlıkların yoğun bir programla devam edeceği öğrenildi.


